Ny trailer för The Hobbit

Wiiiih! :D Idag har ju den nya trailern kommit ut för The Hobbit! Fick rysningar när jag tittade på den, så bra var   den (fast det fick jag ju i och för sig också när jag tittade   på den första trailern). Förresten är det bara 84 dagar kvar tills The BIG DAY!! En ytterligare rolig sak som hände idag var att jag köpte The Mines of Moria på Fantasia här i Uppsala. Är jättetaggad på att sätta igång och måla men först måste jag skaffa lite akrylfärg.
  Hur som helst, Happy Tolkien week!
 
 
Wiih! :D The new trailer for The Hobbit has come out today!
I got to admit that I got goose bumps while I was watching it, so amazing was it (alright, I also got that when I watched the first trailer...). Did you now that it is only 84 days until THE BIG DAY (here in Sweden at least)!!! Another pleasent thing that happened today was that I bought Mines of Moria at Fantasia here in Uppsala. I am really excited to get started but I must buy some acrylic paint first.
   Anyways, Happy Tolkien Week!
 
Love,

Erunyauvë
 
 
 

Kommentera här: