I'm feeling bad...

Jag skrev ju ett litet inlägg om att en viss Sir Ian McKellen fyllde år den 25/6. Nu såg jag visst att jag hade glömt en annan väldigt känd skådespelare som spelar en roll som är på sätt och vis är väldigt lik Gandalf. Bara lite ond. Nämligen Christopher Lee/Saruman. Han fyller hela 90 år! Helt fantastiskt! Ska bli väldigt kul att se honom i The Hobbit igen! Turligt nog behöver han inte flyga till Nya Zeeland för att spela in (det hade ju varit lite jobbigt om han kolade av på flyget) utan får göra det i Storbrittanien. Anyways, jag tycker att Christopher Lee är en helt fantastisk skådespelare som verkligen gör Saruman och Fangorn till de intressanta personer som de är. Så Congratulations Christopher Lee! Jag hittade dessutom en väldigt intressant artikel om vem som hade den bästa rösten i Hollywood. Bland de listade fanns Christopher Lee. Rekommenderar den! (Även fast de kanske glömde Richard Armitage)

http://spyghana.com/entertainment-news/who-has-the-best-voice-in-hollywood/

(Det känns lite småjobbigt att jag har skrivit om två födelsedagar nu. För det känns nästan som om jag måste skriva om ALLA skådespelares (som var med i Sagan om Ringen) födelsedagar.)

Kommentera här: