Några bilder från Oxford

Tänkte att jag skulle posta bilderna som jag lovade från min resa till England och Oxford :)



En av böckerna som jag köpte :)



Jag måste säga att det kändes liiite konstigt att köpa en julbok mitt i (den inte än existerande) sommaren



Hittade en liten rolig skylt där. (Synd bara att mitt hår bestämde sig för att få eget liv...)



Ja... Now comes a terrible confession. Jag har inte sett extended edition. Dum Dum Dum. Nej, det är sant. Min pappa köpte vår box i Tyskland och det såg ut som om den var extended edition. Men icke. Nu var det i alla fall så att jag tog mig i kragen och köpte den underbara extended edition boxen på HMV för endast 27 pund!! Helt otroligt! :)



Jag blev direkt helt kär i den här boken. Favoriten är Mythopoeia. Helt storslaget. Vackert. Underbart. Jag planerar att sätta mig i skogen någon dag när jag besöker min farmor och farfar i Lapplan och bara sitta och läsa den högt. Så sjukt otroligt vackert.

Den vackra Chirst Church(?) där de spelade in några av scenerna till Harry Potter. Riktigt coolt.

Några bilder blev det ändå. Kanske lägger upp några fler :)

Kommentera här: